fbpx Tjenesteleder | Sykepleien Hopp til hovedinnhold

Tjenesteleder

Tjenesteleder for Carpe Diem demenslandsby

Som tjenesteleder for Carpe Diem demenslandsby skal du legge til rette for at beboerne i demenslandsbyen skal kunne leve hele livet, til tross for sykdom og hjelpebehov, og ha et så vanlig liv som mulig. Målet er at hverdagen til de 158 beboerne i størst mulig grad gjenspeiler livet beboerne hadde i tiden før de ble syke, som å gå i butikken, gå på kafe og drive med forskjellige aktiviteter.

Liker du å gå foran og tråkke nye spor? Tør du se på ledelse av helsetjenester på en ny og annerledes måte? Har du styrke og mot til å nå et felles mål, samtidig som du er ydmyk nok til å forstå at du ikke klarer det uten de som er rundt deg?

Er du villig til å by på deg selv og kunnskapen du har? Svarer du ja på dette, og i tillegg mener at din tilstedeværelse vil utgjøre en forskjell for at Carpe Diem demenslandsby skal bli en suksess, er det kanskje du som skal bli vår nye tjenesteleder. 

Arbeidsoppgaver

Som tjenesteleder

  • bidrar du til nytenkning og innovasjon ved Bærums og Norges første demenslandsby
  • samarbeider du både internt og eksternt for å sikre best mulige tjenester til beboerne
  • har du totalansvar for fag, økonomi, personal, HMS og medbestemmelse
  • skal du initiere utviklingsarbeid og drive dette fra ide til resultat sammen med avdelingsledere, medarbeidere og samarbeidspartnere, og i lys av politiske føringer
  • er du en aktiv lagspiller i seksjonsleders ledergruppe
Kvalifikasjoner
  • Autorisert sykepleier eller vernepleier
  • Lederutdanning fra høyskole eller universitet
  • Solid ledererfaring fra tilsvarende nivå
  • Erfaring fra arbeid med personer med demenssykdom
  • Kan vise til gode resultater fra innovasjons-, omstillings- og endringsprosesser
  • Kan vise til gode økonomiske resultater
  • Ønskelig med videreutdanning i demens
Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som

  • har god virksomhetsforståelse og strategisk overblikk
  • er interessert i, og trives med, utviklingsoppgaver og innovasjon
  • er selvstendig og helhetstenkende
  • er resultatorientert og har stor gjennomføringsevne
  • er fleksibel og løsningsorientert
  • har gode samarbeidsevner og er en dyktig kommunikator
  • tåler å stå i krevende situasjoner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr
  • Du får en spennende lederstilling med ansvar for et kompetent fagmiljø
  • Du kommer inn i en dynamisk kommune med mange karrieremuligheter for riktig person
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning

Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

Arbeidssted
Dønskiveien 45, 1346 Gjettum, Norge
 Åpne veibeskrivelse

Kontaktinformasjon
Cecilie P. Øyen
Kommunalsjef Pleie og omsorg
959 23 470

Tove Hagen Venås
Spesialrådgiver
936 05 051

Sammen skaper vi et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er ønsket om å skape et samfunn som er godt å leve i. Bli med og sett spor.

Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).

Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.